1. 6. 2006
Lidovci: Volte pivní rozumDalší důkaz: dodavatel lidoveckého piva porušil zákonPropagovat alkohol pod heslem volte rozum není fér, neboť je dostatečně prokázáno a odzkoušeno, že alkohol vyřazuje z provozu mozková centra citu, paměti a rovnováhy. Uvážíme-li, že lidovci patří k nejhlasitějším odpůrcům drog, volají po přísných trestech a poukazují na důležitost rodiny, pak je jejich letošní pivní kampaň skutečně síla. Je to síla, nad kterou zůstává rozum stát. Předseda lidovců Kalousek se 26.května vyjádřil pro MfDnes následovně: "Je to protivínský platan. Netroufl bych si v jižních Čechách rozdávat něco špatného." |
Vlak Klidná síla přijede dnes v 15:33 do Brna a lidovecká reklamní kampaň tak dorazí do svého cíle. Kandidáti budou ve vlaku popíjet své volební pivo a zbytek rozdají spolucestujícím. Upozorňuji na to, že dodavatel lidoveckého piva Platan Protivín má vážný problém s porušováním zákona. Praktiky pivovaru v reálném čase prošetřuje Krajský živnostenský úřad České Budějovice a vývoj situace potvrzuje oprávněnost stížnosti. Pivovar na svých webových stránkách okamžitě vyzmizíkoval veškeré informace o pořádané soutěži Propij se do pivovaru. Pod čarou připojuji originální sdělení, které bylo z www.pivo-platan.cz vymazáno. (Pivovar smazal také celý kalendář i výsledky minulých kol, které dokazovaly, že vítězné týmy dosahovaly spotřeby okolo 7 piv na osobu za půl hodiny. ) Pivovar evidentně porušil zákon o regulaci reklamy, kde je výslovně stanoveno, že reklama na alkoholické nápoje nesmí nabádat k nestřídmému užívání. Pivo Platan je propagováno v jihočeském vydání volebních novin Kliďas, kde jsou informace a foto křtu, při kterém Miroslav Kalousek s Jaromírem Talířem šesticí jihočeských piv obřadně polévali volební auta. V doprovodném textu je uvedeno, že volební lidovecké pivo "doporučují i mnohé ženy, protože zjistily, že jejich muži se po vypití tohoto piva zklidní a mají od nich aspoň na chvíli pokoj". Taková propagace rodinného života je ze strany lidovců více než bizarní. Auta byla křtěna šesti druhy piva a v krajských mutacích Kliďase najdeme propagaci nejméně pěti dalších pivních značek ! Tvrzení, že "KDU-ČSL hraje pod Kalouskovým vedením klidně a fair play" , je pouhou reklamní nadsázkou. KDU-ČSL hrubě a zákeřně fauluje Promo soutěž - "Propij se do pivovaru." od 3. - 27. 5. 2006 Promo tým složený z Kiss patrolek a obchodních zástupců pivovaru Platan navštíví v uvedených dnech (od 3. - 27. 5. 2006) ve večerních hodinách 2 vybrané restaurace (viz příloha). Kromě rozdávání propagačních předmětů pivovaru Platan a Rádia Kiss Jižní Čechy, budou probíhat soutěže mezi restauracemi o nejlepší pivní tým. Každá hospoda si sama zvolí 2 týmy (max. 4 členy v jednom týmu). Tým, který během půl hodiny vypije nejvíce piv vítězí a propíjí se do Pivovaru Platan a nejlepší 4členný tým získává navíc vstupenky s dopravou na mistrovství světa 2006 ve fotbale na vybrané utkání týmu České republiky. Na vítěznou restauraci čeká příjemně strávený den v pivovaru Platan s konzumací zlatavého moku. Promo soutěž vyzmizíkovali v Pivovaru Platan špatně... Google je lepší. MIRROR |