Koutek reklamní tuposti:

Detaily nebo medaili!, aneb obchod s olympijským masem

10. 2. 2014 / Tomáš Koloc

Tak nám začaly zimní olympijské hry "v Sochi". Jako jedna z prvních tento lunapark kšeftu a reklamy odnesla včerejší čerstvá stříbrná olympijská medailistka Martina Sáblíková. "Vychutnat" si ji můžete až "do posledního detailu", explicitně řečeno, až do těch půlek zadnice. Koutek reklamní tuposti přihlašuje tuto reklamu do soutěže o titul Sexistické prasátečko 2014.

Za tip děkujeme stránkám Markething.cz.

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Související články

Olympijské hry jsou mrtvé: Copak je ještě někdo chce pořádat?

30.7. 2015

Obyvatelé Bostonu nechtějí být Aténami ze stejného důvodu, z jakého nechtějí být Aténami Oslo, Krakov nebo Stockholm. Olympijské hry se staly korporátním tunelem odsávajícím miliardy dolarů a budoucnost měst do bezedné propasti megalomanství. Nemusí ...

Obsah vydání | Pondělí 10.2. 2014