Nedůstojné handrkování s Českou pojišťovnou

6. 11. 2012

Nemohu nereagovat na článek "Jak se Česká pojišťovna brání vypovězení zákaznické smlouvy", mám totiž zcela totožnou zkušenost s výpovědí povinného ručení, píše Martin Bureš.

Povinné ručení na svůj automobil jsem chtěl vypovědět v řádném termínu, tedy 6 týdnů před ukončením ročního cyklu. Postup ČP byl zcela totožný, otravný a nedůstojný, pojistná smlouva byla vypovězena řádně k datu ukončení smlouvy. Zcela náhodně cca týden před datem ukončení platnosti smlouvy jsem se stal účastníkem dopravní nehody, viník byl pojištěn u jiné pojišťovny.

Kontaktoval jsem telefonem linku ČP, protože v rámci služeb povinného ručení byl sjednán i odtah nepojízdného vozu z místa nehody do servisu. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že má pojistná smlouva byla v systému pojišťovny vedena již jako stornována. Nakonec vše dobře dopadlo, ale musel jsem do telefonu učinit čestné prohlášení, že pojistná smlouva je ještě platná.

Nejsem právník, ale tohle se mi opravdu zdá jako hrubé porušení smlouvy.

Vytisknout

Obsah vydání | Úterý 6.11. 2012