KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Co zestárlo do ošklivosti
20. 6. 2012 / Tomáš Koloc
Dnes pro vás máme jeden příklad zdařilé antireklamy. "Ne všechny ikony 60. let dokázaly zestárnout do krásy." Nový brouk od Volkswagenu je jedním z těch, kterým se to nepovedlo. Zestárnul do ošklivosti. A autoři reklamy na něj zase do blbosti.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Středa 20.6. 2012
-
20.6. 2012 / Dobrodružství v Sýrii?20.6. 2012 / Dva důvody, proč Španělsko opustí eurozónu20.6. 2012 / Turecký premiér napadá ženská práva20.6. 2012 / Protichůdné zprávy o stavu Husního Mubaraka19.6. 2012 / Štěpán KotrbaKSČM: "Boj pokračuje -- nekomunistická linie potvrzena a upevněna", prohra stalinistů také19.6. 2012 / Sedm milionů zaměstnaných Britů žije na hranici bídy19.6. 2012 / Polovina žáků chodí do školy bez snídaně18.6. 2012 / Česká televize bezdůvodně urazila vynálezce3.6. 2012 / Hospodaření OSBL za květen 2012