KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Co zestárlo do ošklivosti

20. 6. 2012 / Tomáš Koloc

Dnes pro vás máme jeden příklad zdařilé antireklamy. "Ne všechny ikony 60. let dokázaly zestárnout do krásy." Nový brouk od Volkswagenu je jedním z těch, kterým se to nepovedlo. Zestárnul do ošklivosti. A autoři reklamy na něj zase do blbosti.

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Středa 20.6. 2012