KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Příští stanice: Ne Slavii
2. 5. 2012 / Tomáš Koloc
Antireklama je vždycky ošidná a když se s ní navíc překryje informace, která má sloužit všem, jde o krásnou ukázku reklamně-fanouškovské tuposti.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Středa 2.5. 2012
-
2.5. 2012 / Daniel VeselýVelká Británie dlouhá léta zamlčovala zvěrstva z koloniálního období a dokumentaci o nich systematicky ničila2.5. 2012 / Talibán oznámil zahájení jarní ofenzívy1.5. 2012 / Globální ekonomika zpomaluje?30.4. 2012 / USA rozmístily v Perském zálivu letouny F-2230.4. 2012 / Tělo libyjského expremiéra nalezeno v Dunaji30.4. 2012 / Cameron: Za britskou recesi může eurozóna29.3. 2012 / Hospodaření OSBL za únor 2012