KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Vlastnost se mění v hmotu
8. 2. 2012 / Jerry Newman
Kousek hodný vysoké fyziky předvádí parní pračka od LG, která dokáže proměnit teplotu v páru. Možná by dokázala proměnit i hmotnost v kapalinu nebo hustotu v led.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Středa 8.2. 2012
-
17.4. 2012 / Zprávy, které nemají názor2.4. 2012 / Hodně klesající tendence7.2. 2012 / Panelová diskuse v cyklu Dva břehy7.2. 2012 / Karel Dolejší"Britští konzervativci narození mezi lety 1958-1970 jsou častěji méně inteligentní než jejich vrstevníci levičáci"7.2. 2012 / Jsem v kategorii nepotřebného a obtížného hmyzu6.2. 2012 / Tomáš KolocČeský překladatel a orientalista, mrznoucí s rodinou v bytě bez topení, prosí o práci6.2. 2012 / Miroslav TejklOdcházení: Havel se postavil k svému celoživotnímu dílu s obrovskou svobodou6.2. 2012 / Veronika Sušová-SalminenO kapitalismu a nihilismu aneb Boj o přežití a nikoliv o smysl světa5.1. 2012 / Hospodaření OSBL za prosinec 2011