KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Reklama, jakou zloději jistě ocení
21. 6. 2011 / Oldřich Průša
Určeno nejen všem, kteří se chystají na dovolenou nebo prázdniny.
Doba dovolených a prázdnin začíná. Policie bude jako každoročně nabádat, aby občané byli opatrní a dbali na ochranu svého majetku. Klíče od poštovních schránek svěřili sousedům, rolety či žaluzie by měly zůstat vytažené a tak dále. Vždyť to všichni znáte. Prodejci bezpečnostních dveří a zámků a všech možných dalších bezpečnostních zařízení zvyšují aktivitu, aby prodali své zboží a umožnili naklást bytovým zlodějíčkům a zlodějům co nejvíce překážek. Pojišťovny se předhání v nabídkách na lepší zajištění majetku před krádežemi.
Banální odstavec, vytane na mysli, po jeho přečtení. Následující řádky vás vyvedou z omylu.
Žijeme v době inovací a nezřízeného a neřízeného boje o zákazníka. O prachy se bojuje snad víc než o život. Slušnost jde stranou. O rozumu nemluvě.
Zářným a omračujícím příkladem je reklamní akce, která otevírá dveře k netušeným možnostem.
Na jednom z pražských sídlišť se na dveřích všech bytů v sobotu dopoledne objevila visačka s reklamou. Pro představu, obdobné visačky na vnější klice pokoje nabízejí lepší hotely, aby host mohl dát najevo, že nechce být ráno rušen nebo naopak naznačí, že je možno pokoj uklidit. Tedy nenápadná služba pro blaho hosta.
Co nabízí a o čem vypovídá tento nový druh reklamy? Nabízí produkt firmy. Vypovídá o tom, že neviditelná ruka trhu jde v tomto případě jednoznačně na ruku zlodějům. Vypovídá též o tom, že vedení firmy si nevidí na špičku nosu a nedovede myslet ani s minimem představivosti.
Je totiž zřejmé, že od umístění visačky na kliku vstupních dveří do bytu do jejího odstranění, je více než pravděpodobné, že dveřmi nikdo neprošel. Visí-li reklama na klice druhý a další den, je více než jisté, že v bytě toho času nikdo není. Může si zloděj vybrat lepšího tipaře? Asi těžko. Jedinou bezprostřední ochranou je solidarita obyvatel bytového domu spočívající v okamžitém osvobození všech dveří od nevyžádané a mimořádně nebezpečné reklamy. Nebezpečné ne obsahem, ale formou.
Co dodat? Dejte si na dveře bezpečnostní kliku, reklama na ní bude viset bezpečněji.
Tato zpráva o stavu myšlení ve společnosti AUKRO, která to vymyslela a provádí, směřuje jako oznámení
Radě pro reklamu, která by se věcí měla bezesporu zabývat, stejně jako
České asociaci pojišťoven, které se to také týká a též
Policii České republiky, jako upozornění na možné napomáhání v páchání trestné činnosti
AUKRO s.r.o., na vědomí.
VytisknoutObsah vydání | Úterý 21.6. 2011
-
21.6. 2011 / Odpovědnost za situaci ve zdravotnictví má stát21.6. 2011 / Mělo by Řecko udělat bankrot?21.6. 2011 / Stávkou v dopravě svůj nesouhlas najevo nedáme...21.6. 2011 / Jak dát najevo svůj nesouhlas?20.6. 2011 / Dopravní podnik nikdy nebude hájit zájmy občanů20.6. 2011 / Ledová doba nenastane, zpráva na Novinkách.cz vychází z překrouceného výkladu původního sdělení20.6. 2011 / Neuroekonomie: Mladí muži plní testosteronu by neměli rozhodovat o burzovních transakcích12.6. 2011 / Hospodaření OSBL za květen 2011