Sociálka poslala peníze pozdě, firma eon postižené občance odpojila elektřinu, ministryni sociálních věcí je to jedno

17. 4. 2014

Empatie žádná. 15. 4. EON občance elektřinu odpojil.

Pozoruhodná korespondence.

Drasticky zjevně na mnoho občanů v České republice působí náhlé výroční vyúčtování spotřeby energií, které jim přinese neočekávaný, nezvládnutelný výdaj, a energetické společnosti v ČR neposkytují možnost náhlý nedoplatek splácet postupně. Nemělo by být zákonně ošetřeno tak, jako v jiných zemích, aby byla možnost splátkového kalendáře pro energetické firmy povinností? Jinými slovy, tak, jak je tomu třeba ve Velké Británii: Pokud zákazník pravidelně platí nějakou částku, energetická firma mu nesmí vypnout dodávku energií. Co na to poslanci? Nemají jednat v zájmu občanů? (JČ)

V zemích, jako je Velká Británie, nesmějí podle zákona energetické firmy vypínat energie osobám nemajetným, nemocným, invalidním a důchodcům. V České republice si zjevně smějí dělat, co se jim zachce.

Dlužná částka, způsobená indolencí sociálky, je 23 514 Kč. Zatímco paní ministryně sociálních věcí zůstává v nečinnosti, (co by jí zajímal osud občanů, že) pokud by čtenáři BL chtěli pomoci, finanční pomoc lze poslat pouze rovnou EONu, na účet 3299933/0300, variabilní symbol 6361124074. Selhání státních úřadů je obscénní. Je zjevné, že je v podstatě jedno, zda ministerstvo řídí ODS, TOP 09, nebo sociální demokracie. (JČ)


Od: pohledavky@eon.cz
Komu:
Datum: 14. 4. 2014 7:44:54
Předmět: RE: zakaznik 5651125888 Marie Sekaninová

Vážená paní Sekaninová ,

k dnešnímu dni evidujeme pod variabilním symbolem 6361124074 nedoplatek ve výši 22.014 Kč. Jedná se o zálohové platby za měsíc leden - únor 2014 a dále o vyúčtování ze dne 19.12.2013.

Z důvodu výše uvedeného nedoplatku, byla na Vašem odběrném místa, zadána servisní zakázka na přerušení dodávky elektrické energie.

Pokud bude dodávka elektrické energie přerušena, pro opětovné připojení je třeba doplatit částku ve výši 23.514 Kč, tj. včetně poplatku za opětovné připojení ve výši 1500 Kč.

Částku, prosím, uhraďte na číslo účtu 3299933/0300, pod výše uvedeným variabilním symbolem.

Kopii dokladu o úhradě nám, prosím, zašlete faxem na číslo 545 142 503 nebo e-mailem na pohledavky@eon.cz.

Rádi bychom Vás upozornili, že příkaz k úhradě pro nás není platným dokladem o provedené platbě. Prokazatelným dokladem o úhradě je ústřižek složenky, výpis z účtu nebo doklad o vkladu hotovosti v bance.

Děkujeme a přejeme Vám pěkný den.

S pozdravem/with kind regards

Jitka Křížová
Management pohledávek HZ
E.ON Česká republika, s.r.o.
T +420-840 111 222
pohledavky@eon.cz(mailto:pohledavky@eon.cz)
www.eon.cz

---------- Původní zpráva ----------
Předmět: zakaznik 5651125888
posílám doklad o platbě s 11.4 dále přikládám výplatní pásku a rozhodnutí ze sociálky. Dále vás uctivě žádám o shovívavost. Vím, že mi nemůžete dát další kalendář, ale jsem schopen vam to opravdu po 4 tisicich splácet. Každou platbu vám odešlu doklad. Další platbu byh provedl kolem 20.4., to by měli dojít peníze z tej sociálky.

---------- Původní zpráva ----------
Od:
Komu: pohledavky@eon.cz
Datum: 11. 4. 2014 6:29:04
Předmět:
zakaznik 5651125888
"dneska mám výplatu . peníze odešlu odpoledne složenku oskenuji a pošlu meilem

---------- Původní zpráva ----------
Od: pohledavky@eon.cz
Komu:
Datum: 9. 4. 2014 10:48:13
Předmět:zakaznik 5651125888

Vážená paní Sekaninová,
k dnešnímu dni evidujeme dlužnou částku 22.014Kč, která se skládá z neuhrazené faktury 12/13 a dvou měsíčních záloh 2,3/14 ve výši 2.000Kč. Tato pohledávka je již v systému určena na odpojení.
Je nutné ihned uhradit celou dlužnou částku a zaslat nám doklad o úhradě na fax.č.545 142 503 nebo na e.mail pohledavky@eon.cz (mailto:pohledavky@eon.cz). Pokud dojde k uhradě, k přerušení dodávky el. energie nedojde.
S pozdravem/with kind regards
Hana Guthová
Management pohledávek HZ
E.ON Česká republika, s.r.o.
T +420-840 111 222
pohledavky@eon.cz(mailto:pohledavky@eon.cz)
www.eon.cz

Od:
Přijato: 09.04.2014 08:49:55
Komu: pohledavky@eon.cz
Předmět: zakaznik 5651125888
" dobry den v patek jsem schopna poslat 2000 a pristi tyden take muze to prosim takto byt?

-------- Původní zpráva --------
Od:
Datum: 7.4.2014
Předmět: Re: RE: zakaznik 5651125888
Vazena pani je mi to lito ale nemohla jsem to ovlivnit, nebot pul splatky posilala socialka a i kdyz jsem to urgovala, tak to neposlali vcas, prave proto vas prosim o vyjimku v mem pripade. Prosim o prominuti je mi to opravdu lito,dejte mi prosim jeste sanci.

Vytisknout

Obsah vydání | Čtvrtek 17.4. 2014