KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Česká republika na prodej

3. 8. 2012 / Tomáš Koloc

Některé veřejné nápisy svou stylisticko-kontextuální tupostí demonstrují účinek náhodného "chybného výkonu", o němž otec psychoanalýzy Sigmund Freud tvrdil, že má větší potenciál odhalit pravdu, než přesně zformulovaný a vyřčený výrok inteligentního člověka, který má nad svým projevem plnou kontrolu...

Za foto děkuji panu Petru Novákovi.

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Pátek 3.8. 2012