KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Česká republika na prodej
3. 8. 2012 / Tomáš Koloc
Některé veřejné nápisy svou stylisticko-kontextuální tupostí demonstrují účinek náhodného "chybného výkonu", o němž otec psychoanalýzy Sigmund Freud tvrdil, že má větší potenciál odhalit pravdu, než přesně zformulovaný a vyřčený výrok inteligentního člověka, který má nad svým projevem plnou kontrolu...
Za foto děkuji panu Petru Novákovi.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pátek 3.8. 2012
-
4.8. 2012 / Sýrie údajně v odvetě usmrtila saúdského prince3.8. 2012 / Zemřel britský historik John Keegan3.8. 2012 / V Americe se málem srazila tři letadla3.8. 2012 / Levice, pravice a Babiš2.8. 2012 / Amerika: předražené zdravotnictví a zneužívání protiteroristických opatření ke komerčnímu prospěchu firem2.8. 2012 / Amerika: Buzerace a propaganda2.8. 2012 / Diskuse Roman Joch - Jan Čulík2.8. 2012 / Politika "kreativní destrukce"2.8. 2012 / Obama schválil tajnou podporu syrských povstalců2.8. 2012 / Austrálie nechce americkou základnu1.8. 2012 / Vedou neokonzervativci Romneyho do války?1.8. 2012 / Zemřel Gore Vidal - diagnostik amerického úpadku1.8. 2012 / Španělsko hlásí rekordní odliv kapitálu1.8. 2012 / Zpráva State Departmentu odsuzuje porušování práv islamistů v EU a postsovětském prostoru3.6. 2012 / Hospodaření OSBL za květen 2012