KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Záleží nám na detail
14. 6. 2012 / Štefan Švec
Nedávno jsme tu psali o Rexona, která se bez ohledu na čeština i zákazník odmítá skloňovat. Pak se objeví billboard s Billou a řeznictvím Vocílka, kterému prý záleží na detailech. Pokud je to pravda, proč mu na nich proboha záleží "v Billa"? Tedy ve firma, která na detail jakéhokoliv jazyk zjevně zvysoka výkal?
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Publikujeme takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Čtvrtek 14.6. 2012
-
14.6. 2012 / Zemřel Jaroslav Šabata14.6. 2012 / O létajících autech a klesající míře zisku14.6. 2012 / Spojené státy stíhají britského občana za hackerství14.6. 2012 / Nokia propustí 10 000 zaměstnanců4.6. 2012 / Modernizace serveru Britských listů12.6. 2012 / Itálie: Další v řadě13.6. 2012 / Lagardeová: Světu hrozí trojitá krize12.6. 2012 / Smrtící látka: cukr3.6. 2012 / Hospodaření OSBL za květen 2012