Poznámka pod čarou:
Multikulti tutti-frutti reklama
2. 7. 2011 / Karel Dolejší
Děkuji Bohumilu Kartousovi za podnětný příspěvek do Koutku reklamní tuposti. Na něm se totiž krásně ukazuje, jaká úžasná kreativita dnes českému reklamnímu trhu vládne.
Výrobcem sirupů Yo "ye" totiž německá společnost Eckes - Granini, která svůj výrobek v originále propaguje sloganem Yo. Nur die fruchtigsten Früchte (Yo. Jen to nejšťavnatější ovoce). Fádní mozky, jako je například ten můj, by ovšem v životě nenapadlo jít do veřejnoprávní televize s tak odvážným "filozofickým" překladem z němčiny, jak to ve skutečnosti právě udělal český reklamní tým. Svázán zastaralými předsudky bych považoval překlad "nejovocnější ovoce" za tu nejpitomější pitomost.
Jsem rád, že se dobrá věc podařila, a doufám, že si kreativci vydělali na kurs Muttersprache...
VytisknoutObsah vydání | Pátek 1.7. 2011
-
2.7. 2011 / Kaddáfí "bude provádět útoky v Evropě"1.7. 2011 / Uwe LadwigO polemickém triku ve věci práva na potrat, neboli O tom, že ženy mají porodit kvůli důchodu1.7. 2011 / Ivan David ml.Evropská úmluva o ochraně lidských práv a základních svobod chrání právo na parodii1.7. 2011 / Karel DolejšíKoutek reklamní tuposti 31 - Chladničky chladnička pro každého mikrovlnného troubu1.7. 2011 / Nesmrtelné stránky ze Schopenhauera29.6. 2011 / Konec anonymity?29.6. 2011 / Kam směřuje reforma zdravotnictví29.6. 2011 / Kim Čong-il zavírá univerzity29.6. 2011 / Decentralizace pro Rusko12.6. 2011 / Hospodaření OSBL za květen 2011