Koutek reklamní tuposti 31 - Chladničky chladnička pro každého mikrovlnného troubu
1. 7. 2011 / Karel Dolejší
Není nad to pořídit si "Designový skvost do vaší kuchyně", jakým bezpochyby je "chladničky chladnička" LG GB7138A2XZ. Předpokládám, že vzorem mohl být nářeční tvar "babičky babička", s nímž se můžete setkat v okolí Plzně. A co si taky počít, když třeba "chladnička chladničkovna" už by dnes byla politicky nestravitelná. Co ovšem chtěl básník opěvující designový skvost říci zůstane zřejmě navždy skryto v oparu uzavřeném do těsnění s antibakteriální úpravou...
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pátek 1.7. 2011
-
2.7. 2011 / Kaddáfí "bude provádět útoky v Evropě"1.7. 2011 / Uwe LadwigO polemickém triku ve věci práva na potrat, neboli O tom, že ženy mají porodit kvůli důchodu1.7. 2011 / Ivan David ml.Evropská úmluva o ochraně lidských práv a základních svobod chrání právo na parodii1.7. 2011 / Karel DolejšíKoutek reklamní tuposti 31 - Chladničky chladnička pro každého mikrovlnného troubu1.7. 2011 / Nesmrtelné stránky ze Schopenhauera29.6. 2011 / Konec anonymity?29.6. 2011 / Kam směřuje reforma zdravotnictví29.6. 2011 / Kim Čong-il zavírá univerzity29.6. 2011 / Decentralizace pro Rusko12.6. 2011 / Hospodaření OSBL za květen 2011