O neuskutečněném konci světa jsme referovali stejně jako západní média

23. 5. 2011 / Jan Čulík

Konstatováním, že se soudný den v sobotu nekonal, informovaly Britské listy úplně stejně jako většina anglosaských sdělovacích prostředků - vzhledem k obrovské komerční moci amerického Family Radio proběhla v USA silná reklamní kampaň upozorňující na údajný příchod soudného dne, která nutně musela vyvolat silnou reakci médií i veřejnosti, když k němu nedošlo. Britské Channel Four News v sobotu ve vysílání zpravodajství v 18.30 dokonce ironicky spekulovaly, že protože běží letní čas, 18. hodina ještě nenastala, a skončily v 19 hodin spektakulárním záběrem, vytvořeným počítačovou grafikou, kdy moderátor zpravodajství vyletěl ze svého křesla směrem k nebi a v křesle po něm zůstaly jen prázdné šaty.

Vytisknout

Obsah vydání | Pondělí 23.5. 2011