Nepříliš přesné informace o Českém telecomu
Panu Vladanu Crhovi, tiskovému mluvčímu Českého telecomu.
Vazeny pane,
precetl jsem si na Britskych listech Vasi reakci a musim
priznat, ze
kovarova kobyla chodi bosa. Vy sam asi nemate s Ceskym telecomem problemy,
kdyz v nem pracujete, jinak si nedovedu Vasi reakci vysvetlit.
ad 1) V dopise, ktery spolu s uctem zaslal dne 1. 12 .1999 generalni
reditel
SPT Telecom (tak to v dopisu je) RNDr. Premysl Klima, CSc. se pise o
strategii v oblasti telekomunikacnich sluzeb v roce 2000. Zakaznik se z nej
dozvi, ze:
dve minuty hovoru ve spicce budou stat nadale 2,60
mimo spicku pak zaplati dve sedesat za 4 minuty a 50 sekund
se cena za vyuzivani telefonni stanice bude platit zpetne
se tato cena zveda ze 135 korun na 175 korun
17 impulsu je zdarma
dochazi ke sjednoceni tarifu mezimestskeho pasma
mezinarodni hovory budou o 15 procent levnejsi
bude novy tarif Internet 2000
jake je cislo bezplatne linky
na internetu je vyvesen aktualni cenik
Ani slovo o Vami uvadenem detailnim vypisu z uctu. Navic pilotni
projekt v
Brne je hezka vec, ale kdyby se na Britskych listech neobjevila kritika, asi
bychom se o tom nedozvedeli. A navic, od pilotniho projektu k plne realizaci
muze byt dost dlouha cesta (viz digitalni vysilani v Ceske televizi).
ad 2) Mluvim ze zkusenosti bezneho uzivatele a z informaci, ktere mi
poskytl
pracovnik Ceskeho telecomu. Bud tomu tedy nerozumeji zamestananci Ceskeho
telecomu, nebo Vy. Vec je jeste komplikovana tim, ze kdyz bydlim v pronajmu,
MUSIM mit kvuli nahlednuti do detailniho vypisu PLNOU MOC majitele telefonni
stanice (kvuli utajeni).
Netvrdte mi, ze kdybych si zavolal po telefonu,
tak utajeni neplati. Mozna jste spatne pochopil moji vytku - reklamaci ano,
tu mohu podat pisemne nebo telefonicky, ale ja jsem mluvil o detailnim
vypisu. Kvuli tomu se musim dostavit az na Prahu 10! Detailni vypis neni
totiz predmetem reklamace, tudiz nebude k rozhodnuti pripojen!
Kazdopadne by mne zajimalo:
Proc teprve nyni probiha teprve pilotni projekt detailnich
vypisu k uctu?
Proc stale vznikaji tahanice ohledne tarifu Internet, a proc nevyjde
Telecom uzivatelum Internetu vstric (a to i tem, kteri se pripojuji na dobu
kratsi nez 5 minut)?
Proc se opozdila slibena celkova digitalizace telefonni site, ktera podle
smluv mela byt letos hotova?
Proc si Telecom na dalsi dva roky ponechava dohled nad tzv. posledni mili?
Proc nefunguje moznost zpetne zavolat na urcene cislo a zjistit tak, kdo
mi naposledy volal?
Proc Cesky telecom neuvadi do provozu telefonni budky jak na chipové, tak
na magneticke (bezne platebni) karty, jako je tomu ve svete?
Proc Ceskemu telecomu vsechny inovace tak neskutecne dlouho trvaji?
Nezlobte se na mne, ale jako bezny uzivatel sluzeb Ceskeho telecomu mne
prave vyse uvedene skutecnosti velmi stvou. Vase vysvetleni je pak
samozrejme nedostacujici.
Jan Lipšanský