KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Za každým jídlem se skrývá ...

9. 5. 2012 / Tomáš Koloc

Majitel restaurace chtěl zřejmě naznačit, že nápoji, který je uveden na štítě reklamní tabule, příliš nefandí. Zamáznutím spodku loga nápoje a narýsováním decentního secesního obloučku, přes který píše křídou své polední menu, to vyjádřil dokonale.

Formálně estetičtějším (nikoli ale tak originálním) řešením by však bylo pořídit si ceduli bez proslulého nadnárodního sponzora.

Nalezeno na Facebooku.

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Středa 9.5. 2012