KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Za každým jídlem se skrývá ...
9. 5. 2012 / Tomáš Koloc
Majitel restaurace chtěl zřejmě naznačit, že nápoji, který je uveden na štítě reklamní tabule, příliš nefandí. Zamáznutím spodku loga nápoje a narýsováním decentního secesního obloučku, přes který píše křídou své polední menu, to vyjádřil dokonale.
Formálně estetičtějším (nikoli ale tak originálním) řešením by však bylo pořídit si ceduli bez proslulého nadnárodního sponzora.
Nalezeno na Facebooku.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Středa 9.5. 2012
-
9.5. 2012 / Jak to dnes vypadá v Řecku9.5. 2012 / OSN: Kvůli cenám potravin hrozí hladové bouře8.5. 2012 / Al Džazíra: Čína vyhostila naši reportérku9.5. 2012 / Nejlegračnější graf, aneb Proč je euro v troubě9.5. 2012 / Řecko patrně ještě letos opustí eurozónu2.4. 2012 / Hodně klesající tendence9.5. 2012 / V Británii vypuklo "akcionářské jaro"9.5. 2012 / Smrtící střelba před úřadem libyjského premiéra8.5. 2012 / Merkelová vzkázala do Athén a do Paříže, že škrty je nutno realizovat. Vyvolalo to protiněmecké nálady7.5. 2012 / Řecko: Voliči potrestali establishmentové strany9.5. 2012 / Hospodaření OSBL za duben 2012