KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Sekerou do hlavy

7. 2. 2012 / Tomáš Koloc

Možná nejhorší kategorie reklam je ta, kdy se reklama nechtěně stává nepřítelem firmy. Reklama na zdravotní pojišťovnu (jejímž hlavním motivem je kreslená anekdota udělaná stylem obšlehnutým od nezaměnitelného Pavla Kantorka) vás k pojištění opravdu nepřiměje. Kdo by chtěl být u pojišťovny, u níž se vyplatí zatajit zranění sekerou do lebky?

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Úterý 7.2. 2012