KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Sekerou do hlavy
7. 2. 2012 / Tomáš Koloc
Možná nejhorší kategorie reklam je ta, kdy se reklama nechtěně stává nepřítelem firmy. Reklama na zdravotní pojišťovnu (jejímž hlavním motivem je kreslená anekdota udělaná stylem obšlehnutým od nezaměnitelného Pavla Kantorka) vás k pojištění opravdu nepřiměje. Kdo by chtěl být u pojišťovny, u níž se vyplatí zatajit zranění sekerou do lebky?
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Úterý 7.2. 2012
-
7.2. 2012 / Karel Dolejší"Britští konzervativci narození mezi lety 1958-1970 jsou častěji méně inteligentní než jejich vrstevníci levičáci"7.2. 2012 / Jsem v kategorii nepotřebného a obtížného hmyzu7.2. 2012 / Jan MoličProč nevytvořit webové stránky pro rekvalifikaci lidí středního věku, hledajících zaměstnání?7.2. 2012 / Rekvalifikační kurzy nabízíme7.2. 2012 / Ruský ministr zahraničí Lavrov odletěl do Sýrie7.2. 2012 / Panelová diskuse v cyklu Dva břehy7.2. 2012 / Proč profesor svoji situaci neřeší?7.2. 2012 / Naprostý blábol6.2. 2012 / Miroslav TejklOdcházení: Havel se postavil k svému celoživotnímu dílu s obrovskou svobodou6.2. 2012 / Rumunská vláda odstoupila kvůli škrtům6.2. 2012 / Kauza Gorila6.2. 2012 / Tomáš KolocČeský překladatel a orientalista, mrznoucí s rodinou v bytě bez topení, prosí o práci17.4. 2012 / Zprávy, které nemají názor2.4. 2012 / Hodně klesající tendence6.2. 2012 / Veronika Sušová-SalminenO kapitalismu a nihilismu aneb Boj o přežití a nikoliv o smysl světa6.2. 2012 / Tomáš Koloc, Jimi DabrundašviliGruzie může obnovit historické památky v Turecku, Turecko výměnou za to postaví v Gruzii mešity5.1. 2012 / Hospodaření OSBL za prosinec 2011