31. 1. 2002
Spojení Eurotelu s Velkou Británií konečně navázáno |
8. ledna 2002 jsme upozornili, že se ztrácejí esemesky, posílané z mobilních telefonů Eurotelu na některá britská telefonní čísla, přestože telefon Eurotelu avízuje, že byla zpráva v pořádku odeslána (a zřejmě si za to účtuje i poplatek). Když jsme o tom v prvním lednovém týdnu informovali Eurotel, bylo nám sděleno, že Eurotel posílání esemesek do zahraničí nezaručuje. Firma má přirozeně odpovědnost za bezporuchový provoz služby, kterou nabízí a za kterou účtuje peníze, takže prvotní reakce Eurotelu byla neuspokojivá. Po publikaci této zkušenosti v Britských listech nám přislíbil nápravu pracovník Eurotelu Martin Žabka a ve středu 30. 1. jsme od něho obdrželi tento dopis: Dobry den pane Culiku, nechal jsem vasi stiznost prosetrit z vice stran, vice nasich oddeleni se podilelo na zkoumani pricin, proto jste na odpoved musel cekat delsi dobu, za coz se vam omlouvam. Nicmene bylo zjisteno, ze na trase CR - UK doslo opravdu k technickym nesrovnalostem, konkretne v signalizaci zprav prichazejicich do UK. Jednalo se jen o malou cast mobilnich telefonnich cisel v UK, proto jsme na nasich infolinkach nezaznamenali zadne vetsi ohlasy na neuspesne doruceni SMS zprav do UK, prestoze jsou nasimi zakazniky hojne vyuzivany. Nicmene tato nesrovnalost je jiz v soucasne chvili odstranena na strane propojovatele nasi site se zahranicim. Chyba nebyla zpusobena spolecnosti Eurotel. Ve středu večer jsme záležitost vyzkoušeli a zasílání esemesek z telefonů Eurotelu na britské mobilní telefony nyní funguje. Panu Žabkovi děkujeme. |