Britské listy


pátek 1. června

O B S A H

Co je nového v České republice:

  • Komentovaný přehled zpráv Odkazy:
  • Výběr nejzajímavějších článků z poslední doby Varujeme:
  • Česká policie pronásleduje novináře, zabývajícího se lidskými právy (Jan Čulík) Radě České televize:
  • Stížnost na ředitele ČT - ČT porušuje zákon o přístupu k informacím (Tomáš Pecina) Svět:
  • Levice by měla milovat globalizaci - nová kniha Antonia Negriho Česká politika:
  • Revoluce u lidovců? Ne, klopotná evoluce (Štěpán Kotrba, poznámka Tomáš Pecina) Česká společnost:
  • Manipulace a zákony o narkomanii (Eugen Haičman) Ahistoričnost pokusů o reformu českého školství:
  • Co do vzdělávání jsme na tom nejhůře, co má paměť sahá (Jaroslav Sever) Smrt a reklama:
  • Tabákový koncern podporuje Nadaci Naše dítě ...aneb prachy jako prachy (Štěpán Kotrba) Jazyk a internet:
  • Vřava je na místě, ale nejde vyvolávat uměle (Jan Hurych) Češi a Slováci ve Skandinávii:
  • Krátké setkání, s poezií (Jana Witthed) Reakce:
  • Chemapol prodal Havlovu polovinu Lucerny naopak dráž (Jaroslav Hudec, mluvčí Chemapolu)



    Ikona pro Vaši stránku...

    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|


  • Tabákový koncern podporuje Nadaci Naše dítě ...aneb prachy jako prachy

    Štěpán Kotrba

    Společnost Philip Morris nabídla Nadaci Naše dítě 201 pražských billboardů za účelem reklamní kampaně, která je směřována k tématu ukončení školního roku a vysvědčení.

    Reklamní kampaň, která odstartuje příští týden a poběží do konce června, vytvořila agentura Leo Burnett Advertising. Celková hodnota daru společnosti Philip Morris činí dva miliony korun. Ústřední myšlenkou reklamní kampaně je heslo "Silná slova nestačí na slabé známky". "Nahrazení billboardů s tabákovou reklamou sociálním motivem lze tak chápat jako příspěvek společnosti Philip Morris k prevenci kouření nezletilých," domnívá se představitel společnosti Marek Hlavica. Potud zestručnělá zpráva agentury ČIA.

    Neodpustím si však jeden komentář. Neuvěřitelné. Drzost, se kterou Phillip Morris proniká při propagaci svého loga (jako sponzora) mezi děti a obhajuje tak SVOU REKLAMU, je udivující. Být vevedení Nadace "Naše dítě", nevzal bych peníze tabákové firmy ani náhodou.

    Diskredituje to samu nadaci a její (možná) ušlechtilé cíle. Ale "prachy nesmrdí" - cituji velmi volně výrok, který v přesném znění zněl: "Neznám rozdíl mezi čistými a špinavými penězi." Pronesl jej kdysi přední státní činitel při obhajobě ekonomické transformace. Že by "kupónová" - nyní "billboardová" - metoda oslnila neziskový sektor? Někteří lidé jsou opravdu nepoučitelní.


    Britské listy

    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|