KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Namažte se detektorem!

7. 3. 2012 / Karel Dolejší

Co asi tak dokáže detektor UV záření? Člověk by řekl, že prostě určuje úroveň potenciálně škodlivého záření. TV Products ovšem nabízí detektor SunMate s tvrzením, že "chrání a upozorňuje na nadměrné záření ultrafialových slunečních paprsků". Patrně se tedy jedná o výrobek "dva v jednom" a detektorem se můžete rovnou také namazat místo krému. Snad taková nezvyklá funkce poněkud odškodní za to, že - údajně, dle reklamy - detektor zjistí sluneční UV záření. Do solária si ho tedy neberte, tam zřejmě nic nenaměří - a dost možná, že ani nemaže...

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Středa 7.3. 2012