KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Namažte se detektorem!
7. 3. 2012 / Karel Dolejší
Co asi tak dokáže detektor UV záření? Člověk by řekl, že prostě určuje úroveň potenciálně škodlivého záření. TV Products ovšem nabízí detektor SunMate s tvrzením, že "chrání a upozorňuje na nadměrné záření ultrafialových slunečních paprsků". Patrně se tedy jedná o výrobek "dva v jednom" a detektorem se můžete rovnou také namazat místo krému. Snad taková nezvyklá funkce poněkud odškodní za to, že - údajně, dle reklamy - detektor zjistí sluneční UV záření. Do solária si ho tedy neberte, tam zřejmě nic nenaměří - a dost možná, že ani nemaže...
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Středa 7.3. 2012
-
7.3. 2012 / Přijďte na přednášku profesora Kellera2.4. 2012 / Hodně klesající tendence7.3. 2012 / Roste napětí mezi ECB a Bundesbankou7.3. 2012 / Brazilská prezidentka kritizuje úvěry ECB7.3. 2012 / Čína zvyšuje obranný rozpočet na 100 miliard dolarů; Indie tvrdí, že spíše na 150 miliard7.3. 2012 / Vláda bude schvalovat tunelování české železnice6.3. 2012 / Boris RogačevskijSilák Putin - o čem je Putinovo Rusko a jaké jsou vztahy Ruska se Západem6.3. 2012 / Netanjahu o Íránu: Nemůžeme už dál čekat6.3. 2012 / "Zachraňte Libyi před pseudorevolucionáři"6.3. 2012 / USA hájí zabíjení Američanů v zahraničí6.3. 2012 / John McCain vyzval k náletům na Sýrii5.3. 2012 / "Američanům nenaléváme" - tentokrát naruby5.3. 2012 / Vladimír Putin: "Vyhráli jsme. Sláva Rusku."18.2. 2012 / Hospodaření OSBL za leden 2012