KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI
Blesk: Dívka krátce po pořízení tohoto snímku... (?)
6. 12. 2011
Moc se mi líbí Vaše rubrika Koutek reklamní tuposti. Nedávno jsem takhle narazila (neptejte se jak) na článek Blesku.cz. a chci se s Vámi podělit o jeden nepatrný novinářský error.
Na fotce Blesku.cz je chudák mladá (teď už) zavražděná holka vyfocená "krátce po pořízení tohoto snímku"... tak si řikám, co má být vlastně na tomto snímku doopravdy, když to, co je na něm teď, bylo foceno krátce po jeho pořízení...? ptá se Alexandra Stulíková.
Vím, že Blesk je jedno velké ztělesnění demence a kdybyste se měli zabývat všema hovadinama, které tam najdete (mimochodem, nadpis toho článku je taky velmi pikantní), máte vystaráno na deset let dopředu, ale tohle mě fakt zaujalo.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Úterý 6.12. 2011
-
6.12. 2011 / Asijské století je tady!6.12. 2011 / Výzva k rozumnému jednání6.12. 2011 / Tisíce lidí demonstrovaly v moskevských ulicích5.12. 2011 / Sarkozy a Merkelová chtějí novou dohodu o EU5.12. 2011 / K české "pomoci" slovenskému zdravotnictví6.12. 2011 / Blesk: Dívka krátce po pořízení tohoto snímku... (?)17.4. 2012 / Zprávy, které nemají názor2.4. 2012 / Hodně klesající tendence6.12. 2011 / Jak si britští lobbisté nechávají platit miliony za zlepšování pověsti vražedných režimů5.12. 2011 / Jiří Baťa"Není tak zle, aby nemohlo být ještě hůře!" Bude. A bude to "hustý", jak říká Kalousek5.12. 2011 / Zvýšení cen elektřiny k 1. 1. 20125.12. 2011 / Karel DolejšíSelhání eura je selháním technokratické ideologie v kontinentálním měřítku3.12. 2011 / Většina Čechů může studovat na Harvardu zadarmo4.10. 2011 / Hospodaření OSBL za srpen 2011