Koutek reklamní tuposti 45 - Schladím vás z povrchu zemského
28. 11. 2011 / Karel Dolejší
Žáci základních škol se učí, že předpona "z-" vyjadřuje změnu stavu, kdežto "s-" označuje směr. Těžko říci, co se vlastně učili tvůrci reklamy pro firmu Giga Computer, kteří nám, pokud navštívíme tento obchod, vyhrožují schlazením. Zároveň, zdá se, touto reklamou usilují i o nominaci v soutěži Sexistické prasátečko. Jsem si jist, že se jim sadaří...
Děkuji čtenářce z Jižních Čech za upozornění na tuto tupou reklamu.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pondělí 28.11. 2011
-
28.11. 2011 / Egypťané jdou k volbám. Očekává se vítězství islamistů28.11. 2011 / OECD: V Evropě znovu dojde k hospodářskému útlumu28.11. 2011 / Nový plán na záchranu eurozóny28.11. 2011 / Pákistán nařídil USA, aby vyklidily leteckou základnu28.11. 2011 / Vladimir Putin získal oficiální nominaci na prezidenta17.4. 2012 / Zprávy, které nemají názor2.4. 2012 / Hodně klesající tendence28.11. 2011 / V marockých volbách zvítězili islamisté27.11. 2011 / Výročí terezínského ghetta nebylo úplně zapomenuto26.11. 2011 / Už dost!26.11. 2011 / Američtí politikové vedou proti občanům, které mají zastupovat, kvůli svým ziskům občanskou válku26.11. 2011 / Připravil pro Strausse-Kahna v New Yorku past Sarkozy?25.11. 2011 / Daniel VeselýByl John F. Kennedy válečný jestřáb, nebo nebohá oběť vojenskoprůmyslového komplexu?25.11. 2011 / Pokračováni kauzy "Stromkaři"7.11. 2011 / Hospodaření OSBL za říjen 2011