Apokalypsa je stále bezprostředně nablízku
24. 5. 2011
Harold Camping sděluje, že se při předpovědi konce světa spletl o pět měsíců a k nanebevzetí věrných křesťanů dojde 21. října 2011.
Camping ve vysílání svého Family Radio přiznal, že se spletl a že to pro něho "je velmi těžké". Mnoho Campingových stoupenců má zřejmě tentýž pocit, zejména ti, kdo se vzdali svých zaměstnání anebo věnovali své peníze na reklamní kampaň, upozorňující, že konec světa se blíží - kampaň stála 100 milionů dolarů. Například Robert Fitzpatrick vydal na tuto kampaň své celoživotní úspory ve výši 140 000 dolarů a Jeff Hopkins dal na střechu svého auta billboard upozorňující, že se konec světa blíží a jezdil s ním v New Yorku ve snaze toto varování zviditelnit.
Podrobnosti v angličtině ZDE
VytisknoutObsah vydání | Úterý 24.5. 2011
-
24.5. 2011 / Fukuyama: Jak vznikají demokracie?24.5. 2011 / Apokalypsa je stále bezprostředně nablízku24.5. 2011 / Chile: Začalo vyšetřování smrti Salvadora Allendeho24.5. 2011 / Jiří BaťaCeník pro nákup zdravotnických přístrojů - základní kámen korupce, aneb předražení jako norma!24.5. 2011 / Uvařme českou vládu21.5. 2011 / Kay ČejkaKomise pro jadernou bezpečnost zveřejnila výsledky testů německých jaderných elektráren22.5. 2011 / Petr Skokan: Protestuji proti navrhovanému rušení dotací pro regionální železniční spoje14.5. 2011 / Hospodaření OSBL za duben 2011