Ještě k debatě o školství
 
 Pane Jirovce,
 Ani vase omluva na konci  vasi  poznamky k debate o skolstvi   me neodradila od toho, abych si  postezoval na vytrzeni mych nazoru z kontextu.
 Zvlast to, ze jste si vybral citaci prikladu o marketingovem uvazovani  zpusob jakym jste s tim nalozil me rozladilo. Chyba je ale asi na me  strane - nemel jsem takovy priklad pouzivat. Tem kdo mene pozorne ctou  mohl ulpet v pameti prave jen takovy provokativni nazor, ackoliv  nevyjadruje podstatu sdeleni. Uznavam ze nadpis clanku k tomu svadi- ale  ten zformuloval pan Culik ... Mimochodem nadpis vaseho clanku je v textu  reflektovan kde?
 K platum ucitelu. Beru vas argument, ale zaroven me napada hned nekolik  cest jak ho zrelativizovat. Abych se vam priznal, poslouzila mi zminka o  platech ucitelu jen jako odrazovy mustek k upozorneni na  nutnost lepe  materialne vybavit ucitele strednich a zakladnich skol k vyuce. Zatim si  nemohou  volne kopirovat kolik a ceho chteji, nemaji dobre vybavene  knihovny, nemaji volny pristup k internetu vcetne audiovizualnich  pomucek. Nejmodernejsi metodou predvadeni je promitani rucne sepsanych  poznamek z folii zpetnym projektorem.
 Ale jen v pomuckach to neni, je to i o schopnosti reditelu davat ucitele  dohormady, zorganizovat ve sborovnach dobrou atmosferu spoluprace atd.
 Cenim si vaseho postrehu o fascinanci rodicu ditem hrajicim si s  modernimi hrackami- technologiemi, ktere rodicum nahani hruzu. Ale  nepodcenoval bych to. Ja sam jsem se stal odbornikem na automatizaci a  na implementaci informacnich systemu take diky tomu, ze jsem si mohl s   ruznymi pocitaci hrat od mladi.
 Naprosto nesdilim vas nazor o vyznamu uceni se nazpamet. Pokud jste to  tedy myslel tak, jak ja to pochopil. Ackoliv, ted me napada, ze  by to  zakladalo opodstatneni pro nazev vaseho clanku- Komenský postavený  na hlavu.