|
|
Konečně jasné slovoVčerejší vyjádření Nikolaje Savického vneslo světlo do debaty o předvolebním schematu ČTV. Na sporných 14 hodin existuje zákon, který umožňuje politickým stranám zdarma reklamu. Nikdo se na to nebude dívat, ale zákonu bude učiněno zadost. Reklama, jak známo, neslouží k informování diváka, nýbrž k jeho ohlupování. Proto prosím, než se strany ve svých šotech začnou ohánět občany a národem, aby divák byl jasně upozorněn, že se jedná o reklamu, tudíž pouze o názor a stanovisko, ev. předvolební sliby příslušné strany.Nezazlívám panu Čulíkovi, že na anachronismus a nelogičnost upozornil. Naopak, na podobná upozornění a kritiku má právo každý občan, který platí koncesionářské poplatky. Je povinností pracovníků televize, aby reagovali a podávali vysvětlení. Nejlépe, kdyby pan Puchalský každou sobotu ve 12 hodin vstoupil do obrazovky a půl hodiny odpovídal na dotazy. Předešel by nedorozuměním a podstatně přiblížil naší, tedy Českou televizi divákovi. Petr Jánský(Pokud vím, tak Česká televize má v úmyslu zákonem ustanovené reklamní předvolební vysílání politických stran jasně oddělovat od normálního svého vysílání, s tím, že tato politická reklama nemá s normálním vysíláním ČT nic společného.Nikolaj Savický si přeje, abych informoval o tom, že citace uvedené v mém článku ve včerejších BL byly "z neveřejné, vysvětlující korespondence, nezpůsobilé k publikaci". Pro zveřejnění by N.S. napsal tyto texty precizněji. Úmyslem autora nebylo podsunout tyto texty redaktorovi BL k publikaci. Omlouvám se N.S. za nedorozumění. JČ) |
|