PRÁVĚ DNES: "Cenzura to není"

Britské listy jsme ze svých stránek odstranili, protože jsme je odstranili

22. 1. 2008

Dobrý den, Britské listy. Přeposílám vám e-mailovou korespondenci, kterou jsem vedl s firmou Anneca poté, co jsem zjistil, že BL zmizely z Právě dnes. Naprosto nechápu, jaké zájmy to v dnešní době panují, někdy jsem z toho opravdu otráven, píše čtenář Roman Ptáček.

Od: "Roman Ptáček"
Pro: info@pravednes.cz
Odesláno: 14.1.2008 08:57
Věc:

Dobrý den,
prosím o informaci, proč zmizely z Právě dnes Britské listy.

Existuje zde snad nějaká cenzura? Vždyť zde jsem se dozvídal nové informace, mohl jsem si tříbit svůj názor. Jste snad slepí a nevidíte, že na titulní stránce Právě dnes téměř všichni papouškují jednu a tutéž zprávu?

To vy upřednostňujete? Myslíte si, že čtenáři jsou opravdu tak hloupí a nepotřebují více? Jsou Právě dnes politicky řízeny?

Děkuji za odpověď.

Roman Ptáček

Zlín