10 let v českých médiích

 7219

Potůčkův rozrytý mediální chlívek

23. 6. 2009 / Štěpán Kotrba

reakce na článek Jana Potůčka "Jak jsem neudělal rozhovor s Václavem Kasíkem" Tak jsem se na serveru Digizone dozvěděl, že jsem "blízký spolupracovník" generálního ředitele Českého rozhlasu a můž...

 3264

Marketing a média - ztracené iluze

14. 10. 2005 / Daniel Köppl

Je známé že bodu zvratu si těžko všimneme, když ho prožíváme. Přesto si dovolím tvrdit, že jeden bod zvratu je právě tady. Prožíváme revoluci. Lidé se stále méně zajímají o veřejné dění, o pol...

 3264

Komu patří informace na internetu?

13. 10. 2005 / Milan Stibral

Česká média začala hledat svůj postoj k internetu zhruba v polovině devadesátých let 20. století. V první fázi se většina deníků odhodlala k tomu, že umístila na internet téměř celý obsah svýc...